Przed przystąpieniem do pozycjonowania i optymalizacji strony zaleca się przeprowadzenie audytu SEO.
Audyt ma na celu analizę Twojej strony pod kątem pozycjonowania i optymalizacji. W raporcie wykazane zostaną różnego rodzaju błędy odpowiadające za obniżenie wartości strony w wyszukiwarkach internetowych. Z tą wiedzą mogą Państwo rzetelnie rozliczyć dotychczasowe efekty pozycjonowania (lub ich brak) z firmą, której zlecono pozycjonowanie Państwa serwisu, lub zacząć współpracę z inną firmą SEO.
Wykonujemy audyty stron, serwisów oraz przeprowadzamy audyt sklepów internetowych pod kątem pozycjonowania i optymalizacji.
Wyniki Audytu są przedstawione w raporcie, który obejmuje:
szczegółową analizę konstrukcji i struktury witryny internetowej lub e-sklepu,
badanie jakości treści znajdujących się na stronie,
analiza konkurencyjności słów kluczowych w Google,
zestawienie porównawcze z najlepiej wypadającymi stronami w danej kategorii tematycznej oraz z najbliższą konkurencją,
badanie zaplecza linków prowadzących do strony pod względem ich jakości, ilości i tematyczności.
W przypadku audytu sklepów internetowych, które są specyficzną grupą stron, podlegających nieco innym mechanizmom pozycjonowania, badamy:
budowę sklepu i parametry każdej podstrony i kategorii w odniesieniu do pozycjonowania strony głównej,
dobór fraz long tail (szeroki ogon słów kluczowych),
rozmieszczenie słów kluczowych na każdej podstronie e-sklepu,
jakość nawigacji i łatwość poruszania się po stronie.