Pytania? Zadzwoń ! +48 667 942 464

Audyt SEO

Przed przystąpieniem do pozycjonowania i optymalizacji strony zaleca się przeprowadzenie audytu SEO.

Audyt ma na celu analizę Twojej strony pod kątem pozycjonowania i optymalizacji. W raporcie wykazane zostaną różnego rodzaju błędy odpowiadające za obniżenie wartości strony w wyszukiwarkach internetowych. Z tą wiedzą mogą Państwo rzetelnie rozliczyć dotychczasowe efekty pozycjonowania (lub ich brak) z firmą, której zlecono pozycjonowanie Państwa serwisu, lub zacząć współpracę z inną firmą SEO.
Wykonujemy audyty stron, serwisów oraz przeprowadzamy audyt sklepów internetowych pod kątem pozycjonowania i optymalizacji.

Wyniki Audytu są przedstawione w raporcie, który obejmuje:
  • szczegółową analizę konstrukcji i struktury witryny internetowej lub e-sklepu,

  • badanie jakości treści znajdujących się na stronie,

  • analiza konkurencyjności słów kluczowych w Google,

  • zestawienie porównawcze z najlepiej wypadającymi stronami w danej kategorii tematycznej oraz z najbliższą konkurencją,

  • badanie zaplecza linków prowadzących do strony pod względem ich jakości, ilości i tematyczności.

 

W przypadku audytu sklepów internetowych, które są specyficzną grupą stron, podlegających nieco innym mechanizmom pozycjonowania, badamy:

  • budowę sklepu i parametry każdej podstrony i kategorii w odniesieniu do pozycjonowania strony głównej,

  • dobór fraz long tail (szeroki ogon słów kluczowych),

  • rozmieszczenie słów kluczowych na każdej podstronie e-sklepu,

  • jakość nawigacji i łatwość poruszania się po stronie.