Pytania? Zadzwoń ! +48 667 942 464

Znamy sposoby na to aby zamienić gości witryny w Twoich klientów

Strony produktowe, landing pages, strony eventowe

Odpowiednikiem stron produktowych w tradycyjnym handlu są drukowane foldery produktowe. Strony produktowe mają za zadanie przedstawiać cechy poszczególnych grup produktów firmy, udostępniając pełną informację na ich temat, prezentując ich funkcje i możliwości zastosowania. Niezależna strona produktowa podkreśla rangę usługi lub towaru wspierając działania sprzedażowe.  Odpowiednia kompozycja i właściwa optymalizacja serwisu pozwala na skuteczną promocję i sprzedaż produktów, towarów oraz usług i zwiększenie liczby konwersji. Wiedza o mechanizmach rządzących zachowaniem użytkowników, pozwala nam budować skuteczne strony produktowe, dające motywację osobie odwiedzającej, potrzebną do tego aby została Państwa klientem. 

Landing page – to strona, na którą trafimy klikając w link, tzw. strona docelowa, plasująca się pomiędzy stronami produktowymi a sprzedażowymi. Ich głównym celem jest przechwycenie użytkowników z kampanii marketingowej i przeprowadzenie ich dalej na strony sprzedażowe. Aby kampania była skuteczna strony docelowe muszą być w 100% dostosowane do konkretnej akcji. W zależności od obranego celu kampanii, landing page ma wzywać do podjęcia konkretnej akcji, którą może być np. wzięcie udziału w konkursie, akcji czy wydarzeniu i przekazanie informacji znajomym, inicjacja procesu zakupu, czy chociażby rejestracja w serwisie i zapisanie się do newslettera. Dzięki nam, zawartość Twojej landing page będzie zawsze sugestywnie prowadzić użytkownika tam, gdzie chcemy i wzywać do działania, co przełoży się na Twój zysk.