Pytania? Zadzwoń ! +48 667 942 464

Identyfikacja wizualna

Branding to skomplikowany proces, na który nie składa się pojedynczy pomysł. Dobry branding to działanie na wielu płaszczyznach i na różnych kanałach komunikacji.

KSIĘGA ZNAKU

Wykonujemy podstawową oraz rozszerzoną księgę znaku.

Nasi specjaliści przygotowują projekt księgi składający się z opisu budowy znaku. Szczegółowo definiują kolorystyką loga. Opracowywane zostają wersje kolorystyczne tła, na którym znak może być stosowany, wybierany zostaje krój czcionek spójny z całym wizerunkiem. Znak jest dokładnie zwymiarowany. Pokazane zostają jego mono i achromatyczne wersje oraz przykłady prawidłowego wykorzystania oraz nieprawidłowe formy logotypu. Poprawnie przygotowana księga znaku pozwala uniknąć problemów przy realizacjach z użyciem logotypu.
W wersji rozszerzonej, przygotowywana jest kompletna identyfikacja wizualna marki. Opracowanie Corporate Identity zawiera standardy, dotyczące budowania jednolitego i spójnego wizerunku firmy, czyli wszystko w zakresie komunikacji z otoczeniem i reprezentacji przedsiębiorstwa.  Szeroki zakres standaryzacji, obejmuje budowę logotypu, szczegółowy opis kolorystyki i typografii, wzory wizytówek, papieru firmowego, a nawet ubioru służbowego, stoisk reklamowych i wizualizacji wewnętrznej oraz zewnętrznej budynków.

O czym należy pamiętać tworząc identyfikację wizualną marki?

Branding to skomplikowany proces, na który nie składa się pojedynczy pomysł. Dobry branding to działanie na wielu płaszczyznach i na różnych kanałach komunikacji.