Pytania? Zadzwoń ! +48 667 942 464

Logotypy

"Nowe logo powinno być symbolem zmian, a nie zmianą symbolu"

Dobre logo powinno być elastyczne, użytecznie wplatać się w rzeczywistość. Dopiero aktywne wykorzystanie go do komunikacji, w pełni realizuje funkcje logotypu. Samo logo – nawet najlepsze, nie zdziała cudów.

Dobre logo jest proste, czytelne. Jako logo możemy określić samą stylizację literową, czyli logotyp, symbol graficzny lub kompilację dwóch, wcześniej wymienionych, elementów. O sukcesie logo możemy mówić wtedy, gdy zagości ono w świadomości konsumentów i wywoła pozytywne wrażenia.

Projektujemy indywidualne logo na zamówienie, w mniej niż 7 dni!
- Prześlij nam brief, określając swoje wymagania. Otrzymasz kilka propozycji i wybierzesz najbardziej zadowalający projekt!

Na potrzeby większych firm przygotowujemy również KSIĘGI ZNAKU. Dowiedź się więcej